Generelle oplysninger 

Kaffeklar 

  1. Redoffice Konpap A/S 

CVR. 73194415 

Industrivej 20 

7700 Thisted 

kaffeklar@redofficekonpap.dk 

Tlf. +45 96 19 40 00 

Betaling 

På Kaffeklar webshop kan du betale med faktura. 

Vi tager ikke kortgebyrer. 

Beløbet hæves først på din konto, når varen afsendes. 

For at skabe høj sikkerhed omkring betalingen, benytter vi SSL teknologien (secure socket layer) til at  kryptere dine data og hermed sikre, at ingen andre har mulighed for at læse de oplysninger, du sen der til os via internettet. 

Du kan samtidig være sikker på følgende: 

– Vi gemmer ikke dine kortoplysninger 

– Når du betaler med dankort, trækker vi først beløbet fra din konto, når ordren er afsendt På alle varer fremgår prisen både inklusiv og eksklusiv moms (Erhverv) 

– Har du yderligere spørgsmål til sikkerheden omkring køb med dankort, kan du kontakte os på kaffeklar@redofficekonpap.dk 

Kontoaftale 

Virksomheder og institutioner har mulighed for at få en kontoaftale. 

Bemærk at de indtastede oplysninger i første ordre tjekkes via NN Markedsdata og Experian A/S  (tidligere RKI og KOB). Med udgangspunkt i oplysningerne om bankforbindelse samt virksomhedens 

Ordrehistorik hos Kaffeklar foretages en individuel kreditvurdering. Kreditvurderingen kan medføre, at  leveringstiden på ordren forlænges til 4 dage. Betalingsbetingelserne er 8 dage netto (30 dage netto  for offentlige kunder med EAN-nummer). 

Fragt & miljøgebyr 

Vi leverer med: 

  • GLS Pakkeshop 
  • GLS Erhverv 
  • PostNord 
  • Danske fragtmænd 
  • Afhentning i butiken 

Bestiller du inden kl. 14.00, leverer vi dine varer dagen efter, såfremt varerne er på lager. Bestillinger  foretaget fredage efter kl. 14.00 og i weekenden eller dagen før en national fridag vil blive behandlet  førstkommende normale arbejdsdag. 

Vi leverer kun til Danmark. 

Køb over 699 kr. (ekskl. moms) 

Ved køb over kr. 699,00 ekskl. moms leverer vi fragtfrit i hele Danmark. 

Køb under 699 kr. (ekskl. moms) 

Ved køb under kr. 699,00 ekskl. moms opkræves der tillæg for fragt og ekspedition på 59 kr. eksklusiv  moms. 

Fragtprisen indregnes automatisk, inden du når til betaling af ordren, og du bliver ikke pålagt flere  udgifter herefter. 

Hvis der mod forventning opstår forsinkelse i vores levering, kontakter vi dig via telefon eller e-mail. OBS: Vi leverer ikke til Grønland, Færøerne eller øvrige udland. 

Pakker der må efterlades uden kvittering, sker på egen risiko. 

Leveringstid: Fremgår af de enkelte produktsider. 

Varer, som er angivet som på lager, vil kunne leveres hverdag til hverdag i alle brofaste dele af landet,  ved aktivt tilvalg af datolevering, i forbindelse med bestilling inden kl. 14:00 på en hverdag. 

Vi forbeholder os retten til at levere en ordre ad flere omgange, afhængig af varens lagerstatus. 

Vi forbeholder os retten til at viderefakturere køber for gebyrer, der er opstået på grund af fejl hos kø ber. Det kan f.eks. være forgæves levering, restancetillæg, flytning af varer på grund af købers mang lende information, genudkørselsgebyr, ventetid ved levering hos køber osv. 

Kaffeklar indregner ikke miljøomkostninger i varens pris, men på transporten af ordren. Alle ordrer  debiteres derfor et miljøgebyr på kr. 49 ekskl. moms.

Miljøgebyret dækker blandt andet over de miljøomkostninger, som afholdes af Kaffeklar i forhold til  miljøgebyrer som pålægges af transportører, punktafgifter som vi pålægges af vareleverandører, em ballage, fyld mv.  

Priser 

Markedsførte priser og priser i tilbud er dagspriser og Kaffeklar kan justere priserne uden forudgåen de varsel, medmindre andet er aftalt. 

Oplyste priser er altid eksklusiv fragt og miljøgebyr. 

Ejendomsforhold for salg til erhvervsdrivende: 

Kaffeklar forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil fuld betaling af købesummen med tillæg af eventuelle renter og omkostninger har fundet sted. 

Fortrydelsesret 

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere  forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den  sidste vare. 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit  køb. Du kan sende en mail til kaffeklar@redofficekonpap.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne og vedhæftet din ordrebekræftelse. 

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked. 

Returnering 

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til  os. 

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under  transporten.  

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: Kaffeautomater, salgsautomater og vandkølere. Udgifter til returnering af disse varer forventes højst at koste kr. 1.000.- 

Ingen fortrydelsesret 

  • Levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt  præg, 
  • Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt, 
  • Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke  er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Levering af varer, som på grund af deres natur bliver blandet sammen med andre varer ved 

leveringen, og ikke kan skilles ad igen, 

  • Levering af alkoholholdige drikkevarer, hvor prisen blev fastsat ved aftalens indgåelse, og leve ring først kan finde sted efter 30 dage, og hvor den faktiske værdi afhænger af udsving på mar kedet, som den erhvervsdrivende ikke har indflydelse på, 
  • Aftaler om specifikke hastende reparations- eller vedligeholdelsesarbejder hos dig, som du ud trykkeligt har bedt om, 
  • Levering af plomberede lyd- eller billedoptagelser eller computersoftware, som du har brudt  plomberingen på 
  • Skaffevarer (markeret i webshop og på ordrebekræftelse) 

Varens stand, når du sender den retur 

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var  nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af  købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse  tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage. 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage. 

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen. 

Tilbagebetaling af købsbeløbet 

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det  beløb, du hæfter for. 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke  ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billig ste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din  besked om, at du vil fortryde aftalen. 

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har  aftalt andet. 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation  for at have returneret den. 

Varen sendes til: 

Kaffeklar 

Industrivej 20 

7700 Thisted 

Mrk.: ordrenummer 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. 

Du kan også fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse  mod forudgående aftale. 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. 

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. 

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene  tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for  to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig. 

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes  tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine  fragtomkostninger. 

Varen sendes til: 

Kaffeklar 

Industrivej 20 

7700 Thisted 

Mrk.: ordrenummer 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen. 

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

Generelt 

Kaffeklar overholder den danske lovgivning omkring salg af alkohol. Personer under 18 år kan derfor  ikke købe vodka, rom og anden stærkere alkohol over 16,5%. Personer mellem 16-18 år kan stadig  købe alkohol, vin mm. op til 16,5%. Det er naturligvis muligt for alle at købe ikke alkoholiske varer. 

Vigtig info: 

Der tages forbehold for tastefejl, trykfejl, billedefejl, prisændring, udgåede varer samt leverancesvigt af  tredjepart her under force majeure. 

Grundet udsving i produktionsomkostninger og generelle prisjusteringer i markedet af vores leveran dører tager vi forbehold for mindre prisreguleringer på vores sortiment. 

Produktansvar: 

Kaffeklar kan kun gøres ansvarlig for skader et produkt forvolder, såfremt der kan forelægges doku mentation for at Kaffeklar er direkte årsag til skaden. Kaffeklar hæfter ikke for driftstab, avancetab  eller andre indirekte tab 

Persondatapolitik 

Når du bestiller varer hos Kaffeklar, gemmer og videregiver vi kun de oplysninger, der er nødvendige  for at gennemføre din bestilling, sende ordrebekræftelse og ordre – navn, adresse, postnummer, telefonnummer og e-mailadresse. 

Personoplysninger registreres hos Kaffeklar og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.  Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. 

Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne  formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Du har altid mulighed for at få slettet dine informationer hos os. Du skal blot give besked herom pr.  telefon 96 19 40 00 eller pr. e-mail kaffeklar@redofficekonpap.dk. 

Den dataansvarlige hos Kaffeklar er Adm. Direktør Klaus Sørensen og kan kontaktes på +45 96 19 40  00. 

Som registreret hos Kaffeklar, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret  til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder  om det. 

Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle  bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med  lovgivningen. 

Disse rettigheder har du efter databeskyttelsesloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til:  Adm. Direktør på ks@redofficekonpap.dk 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 2. maj 2023

Helt uforpligtende tilbud

Velkommen til Kaffeklar

Mit navn er Benny Højland, og jeg er salgskonsulent hos Kaffeklar, En del af Redoffice Konpap A/S. 

Jeg er her for at rådgive og servicere jer. Med vores ekspertise og troværdighed tilbyder vi ekstraordinære kaffe- og vandløsninger til virksomheder. Hos Kaffeklar værdsætter vi gennemsigtighed og har ingen bindinger – det kalder vi ordentlighed.

Udfyld formularen, så kontakter jeg jer med det samme for at lave et skræddersyet tilbud tilpasset jeres behov.



Bliv kontaktet

Hvem er kontaktpersonen?